Gdy przejechaliśmy do Sligo z parkingu odebrały nas nasze rodziny goszczące. Mi trafiła sie pani która jest bardzo miła i pomocna. Często pomaga nam w różnych sprawach. Następnie w poniedziałek rozpoczęła się moja praca w firmie Abtech Precission. Nabrałem tam wprawy w programowaniu o obsłudze maszyn skrawających numerycznie marka Mazak. Które działa na własnym pod programie . Zobaczyłem wiele nieznanych mi do tej pory narzędzi pomiarowych. Praca bardzo mi się podoba,  ponieważ mogłem robić to co lubię i to czego się uczę w szkole. W pierwszym tygodniu po pracy mieliśmy lekcje języka angielskiego połączone z krótkimi wycieczkami do Strandhill i Rosses Point . Tam pierwszy raz zobaczyliśmy ocean Atlantycki. W pierwszą sobotę odbyła się wycieczka do Belfastu, gdzie zwiedziliśmy muzeum Titanica. Zwiedzaliśmy wszystko z przewodnikiem, który przekazał nam dużo interesujących informacji .. Kolejna nasza wycieczka odbyła się do Galway. W czasie podróży do miasta mieliśmy okazję podziwiać piękno natury np. klify, wodospady, góry oraz jeziora. Gdy dotarliśmy do miasta dostaliśmy czas wolny dla siebie, każdy wykorzystał go jak tylko chciał. Celem ostatniej wycieczki był Mullaghmore oraz klify Slieve League. Zobaczyliśmy tam piękne malownicze krajobrazy Irlandii .